№ з/п | Заходи | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальний |
Інформаційно-профілактичні заходи |
1 | Вивчення законодавчих актів та Закону України від 18.12.2019 року № 2657-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню) | Працівники ЗДО, батьки вихованців | Лютий | Завідувач, вихователь-методист |
2 | Обговорення питання протидії булінгу на загальних батьківських зборах в закладі дошкільної освіти | Педагогічні працівники, батьки вихованців | Травень | Завідувач, вихователь-методист |
3 | Проведення методичного часу з проблеми ««Булінг у дитячому садку – міф чи реальність» | Педагогічні працівники | Березень | Завідувач, вихователь-методист |
4 | Розробити і оформити інформаційно-консультативну папку «Булінг у закладі дошкільної освіти» | Педагогічні працівники | Упродовж року | Вихователь-методист |
5 | Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» | | Квітень, Жовтень | Вихователь-методист |
6 | Контроль стану роботи щодо попередження випадків булінгу | Працівники ЗДО | Щоквартально, в разі необхідності | Завідувач |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
1 | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | Вихованці закладу | Постійно | Вихователі |
2 | Показ мультфільмів, які допоможуть запобігти булінгу серед дітей молодшого віку | Вихованці закладу | Упродовж року | Вихователі |
3 | Бесіди на тему «Що таке «Булінг»? | Вихованці закладу | Постійно | Вихователі |
4 | Перегляд відеоролика «Стоп булінг!» | Вихованці закладу | Листопад | Вихователі |
5 | Ситуативно-рольова гра «Як би я вчинив» | Вихованці закладу | Квітень | Вихователі |
6 | Створенняморально-безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії під час занять, прогулянок, ігрової діяльності | Педагогічні працівники, батьки | Постійно | Завідувач, вихователь-методист |
7 | Проведення заходів в рамках проведення Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» | Вихованці, батьки | Листопад | Вихователь-методист, вихователі |
8 | Тематичний тиждень «Дитячі мрії та добрі справи» | Вихованці, батьки вихованців | Травень | Вихователь-методист, вихователі |
Психологічний супровід |
1 | Створення бази інструментарію для вивчення рівня напруги, тривожності в дитячих колективах | | Початок навчального року | Вихователь-методист |
2 | Вивчення рівня напруги, тривожності в дитячих колективах: спостереження за міжособистісною поведінкою, опитування (анкетування), психологічне вивчення емоційних станів вихованців | Усі учасники освітнього процесу | Упродовж року | Вихователь-методист |
3 | Психологічно-просвітницька та корекційно-розвивальна робота | Усі учасники освітнього процесу | Упродовж року | Вихователь-методист |
Робота з батьками |
1 | Психологічні консультації на тему: «Протидія цькуванню в дитячому колективі», «Поговоримо про булінг та кібербулінг», «Булінг від «А» до «Я», «Стоп насильству в сім’ї» | Батьки вихованців | Упродовж року | Вихователь-методист, вихователі |
2 | Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» | Батьки вихованців | Вересень | Вихователь-методист, вихователі |
3 | Розміщення інформації на вебсайті закладу дошкільної освіти щодо булінгу | Батьки вихованців | Упродовж року | Завідувач, вихователь-методист |
Коментарi